BLOG

Teknoloji Akademisi Almanya ve Çin’den sonra Türkiye’de açılacak

03 Ocak 20181 dk okuma

Makine İhracatçıları Birliği ve Deutsche Messe Technology arasında işbirliği imzalandı. Bu sayede Türkiye, Teknoloji Akademisi kuran üçüncü ülke olacak.

Almanya’da geliştirdiği işbirliklerini sürdüren Makine İhracatçıları Birliği teknik partnerlik yapmak üzere Deutsche Messe Technology ile anlaştı. Endüstri 4.0, dijitalleşme ve otomasyon konularında bilgi alışverişi ve teknoloji transferini içeren anlaşmayla makineciler, Almanya’dan ücretsiz danışmanlık alacak. Yapılan anlaşmayla makineciler, Hannover’de bulunan akademide Endüstri 4.0 uygulamaları başta olmak üzere teknoloji alanındaki tüm eğitim ve danışmanlık hizmetlerinden yararlanabilecek. Makine İhracatçıları Birliği Başkanı Adnan Dalgakıran anlaşma ile ilgili şunları söyledi: “Sanayinin nitelikli iş gücü bulmasını zorlaştıran orta gelir tuzağını aşmanın yolu, teknolojik gelişim ve yatırımları sürekli kılacak sistemi oluşturmaktır. Teknoloji Akademisi işbirliğimiz bu alanda önemli bir adım olacak. Makine İhracatçıları Birliği ve Deutsche Messe Technology arasında yapılan işbirliği anlaşmasına göre, Türkiye’de de Teknolojisi Akademisi kurulacak. Hannover’de geliştirilen model kasım ayında Çin’in Foshan kentinde uygulamaya alınmıştı. Akademi İstanbul’da faaliyete alındığı zaman Türkiye, Almanya ve Çin’den sonra Teknoloji Akademisi kuran üçüncü ülke olacak.”

Haberler Kategorisindeki Yazılar
13 Eylül 20161 dk okuma

Cargill iki yağ tohumu tesisini Bunge'ye satıyor

Cargill, Bunge'ye iki yağ tohumu işleme tesisi ile Hollanda ve Fransa'daki işletmelerini satmayı pl...

14 Eylül 20151 dk okuma

TMO mısır alım fiyat ve politikalarını açıkladı

Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) 2015 dönemi mısır alım fiyat ve politikalarını açıkladı. Buna göre 20...