BLOG

Symaga 42 bin tonluk tesis kurdu

10 Ağustos 20171 dk okuma

Symaga, Arjantin’de 42 bin ton kapasiteli yeni bir depolama tesisi kurdu. Tesisin Eylül ayında faaliyete geçmesi bekleniyor. 

Tahıl depolama sistemlerinde öncü firmalardan biri olan Symaga, bitkisel proteinlerden küspe ve pelet üreten AGD (Aceitera General Deheza) için Arjantin’in Pampa del Infierno şehrinde yeni bir tesis kurdu. Tesis, 42 bin tonluk kapasiteye sahip. En yeni teknolojiyle donatılmış olan tesisin gelecekte 180 bin tonluk kapasiteye çıkarılması bekleniyor.  Tesisin Eylül ayında faaliyete geçmesi ve yaklaşık 200 kişiyi istihdam etmesi bekleniyor. Bu tesisin AGD’nin Arjantin’de açtığı ikinci depolama tesisi olduğu belirtiliyor.

Haberler Kategorisindeki Yazılar
03 Kasım 20212 dk okuma

Artan durum buğdayı fiyatları makarna ihracatçılarını zorluyor

07 Kasım 20181 dk okuma

Savaş ve kuraklık, Suriye’de buğday rekoltesini 30 yılın en düşük seviyesine düşürdü.

Suriye’de buğday üretimi, yıllardır süren iç savaşa kuraklık da eklenince son 30 yılın en düşük sev...